Sunday, December 19, 2010

tron legacy

salam malam ahad kepade semua...salam malam ahad??...mmmm...esok adalah hari isnin..sape suke hari isnin??sile angkat bahu anda..siape yang suke hari isnin memang die sangat dan sungguh bagus,berdedikasi.rajin dan beberapa sikap mulia yang lain...jangan jadi macam aku yang paling tak suke hari isnin..hal ini adalah kerana...ye..hal ini adalah kerana..aku al-sangat lahh malas hendak hendak pergie bekerje...
(teruk sungguh perangai gadis ini..teruk ke??tak kan?)..kalau tak kerana..ini adalh wajib untuk nak grad....hmmm...

ok..ok..back to basic..tak payah nak bagi tau semua yang ko ni PEMALAS! actually nak cite pasal satu movie ni..yang pade aku memang cool and best..serius best...aku tak tipu..movie macamni antara movie favourite aku lah..tak nak melalut banyak sangat..taraaaaaa.....ni lahh movi yang aku gembar gemburkan tadi..



korang kene tengok cerite ni..serius tak rugi....
click kat sini kalau korang nak tengok trailer movie ni..

mate dah mule mengantuk......











No comments:

Post a Comment