Thursday, December 9, 2010

kinohimitsu...!!!

malamni rase macam nak membebel pasal satu product..yang aku rase memang sesuai untuk kite as a student or untuk dieorang yang dah keje lahh..korang pernah dengar tak KINOHIMUTSU..??ALAHHH…..product yang datang dari jepun tu…


sebenarnye aku bukan lahh nak cite pasal product KINOHIMUTSU tu..tapi aku nak cerite pasal ade satu product ni..yang seakan akan dengan product kinohitmutsu tu..nama die..KOREAN DEROX PATCH..fungsi die same je macam KINOHIMUTSU tu..nak buang toksik yang berlebihan dalam badan kite ni..



Ape yang aku nak highlightkan kat sini..ialah da price of da product..memang affordable..murah nak dibandingkan dengan KINOHIMUTSU..harge satu pack RM 10 SAHAJE!and dalam pack tu ade 4 keping yang ala-ala..koyok lahhh..






so korang boleh lah gune bende ni 2x pakai..sekali pakai korang kene pakai 2keping..satu pakai kat tapak kaki belah kanan and satu lagi pakai kat tapak kaki belah kiri..jangan lupe pakai mase korang nak tido..bendetu mesti dipakai dalam mase 6 hingga 8 jam..so, mase korang tidotu adelah mase yang paling sesuai..and bile korang bangun tido nanti korang jangan terkejut sangat..haha..bukannye ape..mase aku 1st time cube bende alah ni..aku takut nak bukak sebb geli nak tengok hasil die..sebab aku tau badan aku ni banyak sangat toksik..so ni lahh hasil die mase aku 1st time gune product ni…tadaaaa…



aku terpaksa blurkan jugak lahh sikit gamba ni..haha..sebab hitam bebeno..malu…haha..itulah realitinye..yang hitamtulahh sebenarnye toksik dalam badan kite yang berjaya diserap oleh bende tu..korang boleh gune bende ni sampai toksik toksik tu dah kurang..contohnye korang boleh gune dalam 3 atau 4 kali seminggu..korang akan dapat tengok perubahan jumlah toksik yang diserap tu dari hari 1st korang start pakai bendetu..warne die makin cerah..tu maknenyew jmlah toksik dalam badan kite dah semakin berkurang..



Untk kesan yang lebih baik..kite boleh amalkan gune bendeni 4x semggu..or bergantung pade jumlah toksik yang ade kat badan kite ni..
Pade korang yang ade kat area Jay Bee..bolehh dapat kan terus productni kat Bazar JB..ataupun dikenali jugak sebagai pasar karat…kat situ korang boleh tengok lebih kurang 3 kedai jugk ade jual bendeni..senang nak cari kat sane..dont worry k..untuk yang bukan area jay bee..kalau korang berminat ngan product ni..text aku kat inbox Facebook aku k..aku boleh tolong korang dapatkan..=)..ok readers..sampai sini dulu..dada..

No comments:

Post a Comment