Sunday, December 12, 2010

THE SCANDAList

entry aku bukan pasal scandal makdel tau aryny..jangan salah paham..huhu..jap jap..nak bg pesanan sikit,pade mereka yang ramai scandal..henty hentykan lahh ea..lebih baik korang setia ngan pasangan korang masing masing..kesian gf or bf korang..dieorang tu setia tahap dewa dengan korang..tak rugi kalau kite setia kat pasangn kite..insyaallah..sampai kejinjang pelamin..achehh..huhu..aku ni merepek lah pulak..(tapi de yang kate..kadang kadang setia sangat pun tak blea gak..betulke??)


back to basic..hary tu mase aku berjalan jalan kat pasar karat@ bazar jB..aku masuk satu kedai yang memang cool gile..actually before this aku dah pernah masuk..tapi Masetu tak explore sangat....sebb nk cepat..
Kedai ni memang cool..actually die jual pakaian bundle+vintage...untuk peminat bundle n vintage..aku rase kedai ni memang boleh masuk kat list kedai yang patut korang pergi..Mase aku first time masuk kedai ni…aku memang dah jatuh hati lah..macam kate orang “cinte pandang pertame”..gitulah…baju die memang best..accessories die pun superb.and yang paling best..harge die affordable...



name kedai nie..The SCANDELIST..cute kan nme die? kedai nie dekat area bazar jb..and kalau korang nak senang..kalau dari IT ROO cafe,,korang terus je..then dah nampak da kedai ni..kalau korang darii ROOST cafe pun senang gak..die area area situ gak..between IT ROO cafe ngan ROOST cafe..NO. kedai 27..Aku ade snap beberape gamba mase kat kedai tu..jom check this..

dress yang die jual memang vintage giler..ske..ske..ske..=) rate harge dalam RM5-RM30, belt die pun cool..dalam RM5 to RM20..lelaki punye baju pun ade..so guys..dont worry..





 kedai die simple,cute n cantik




SO..KOrang dah tengok kan kedai ni macammane..??so ape lg..jom serbu ramai-ramai ThE sCANdelist…..kalau boleh aku nak cari kedai kedai macam ni lagi kat jay bee..ade sape sape tau g tak..?mane nak cari kedai yang lebih kurang macam ni?kalau ade share share lahh ye…k..see ya..=)


No comments:

Post a Comment