Thursday, May 5, 2011

lelaki oh lelaki

YE...kali ini adalah entry mengenai lelaki semata-mata..

kenape aku tak  perempuan oh perempuan....cube teka kenapa??

sebab aku tak nak cakap pasal perempuan lah..nak cakap pasal lelaki..=P

Tiba-tiba terpanggil nak wat entry ni sebab baru-baru ni one from my friend putus tunang...hoho..

okey sile sedeh!...mesti lah sedeh kan...
PUTUS TUNANG KOT!! 
tinggal lagi satu tapak je nak pergi ke alam perkahwinan...
tapi nak wat camne..kita hanya manusia..kene redha...

Back to basic..LELAKI OH LELAKI

aku bukan nak cakap semua lelaki tak bagus or semua perempuan bagus...

masing-masing ade kelebihan dan kekurangan masing-masing...am i right?

aku cuma pelik..kenapa lelaki tak pernah puas dengan satu..?
ok perempuan pun sama lah..nanti ade orang kate aku bias pulak..
kenape ye?ade sape sape tau..? 
cuba tengok punca perpisahan sesuatu hubungan tu mostly sebab orang ke3..
betol tak..?

okey tak payah nak emo..ingat kisah lampau..haha

tak salah kalau kita ade sikap dan perasan setia..serius tak rugi..
malah hubungan tu akan kekal sampai bila-bila..
kecuali  ajal dan maut..itu memang kita tak boleh nak tolak..

sayangilah boypren dan gurlpren korang..jage ikatan pertalian tu sampai kahwin ok..

lelaki oh lelaki..setialah dengan pasangan anda,,

perempuan oh perempuan..setialah dengan pasangan anda 

P/S : Jodoh dan pertemuan ditangan Allah..kita manusia kena redha dengan qada' da qadar nya.. :-))



No comments:

Post a Comment