Thursday, May 5, 2011

Day four:10 things you wanna say to one person

Mencabar ni..entry ini serius ok..;))

okey go!

Day four:10 things you wanna say to one person 

1. Saya sayang kamu lebih dari saya sayang diri saya sendiri.,,

2. Saya akan pastikan kamu selamat disamping saya..

3. Saya akan jage kamu sampai bila-bila..

4. Kamu berikan saya hidup..

5. Kamu buat hari-hari saya ceria dan sempurna..

6. Saya nak tengok kamu sentiasa tersenyum..

7. Saya tak akan pernah lupa untuk doakan kamu.

8. Saya akan buat kamu gembira sampai bila-bila, itu janji saya..

9. Kamu adalah ciptaan paling berharga untukku..

10. Kamu adalah  ibu  yang terbaik di muka bumi ini..

 ea, sori tersalah gamba..
ok ni baru betol...

P/S : I just wanna say this to my beloved mum... 

6 comments:

  1. syg..i love my mom too dear..

    ReplyDelete
  2. yunk sme orang sayang mak die kan..semoge mak mak diluar sane dipanjangkan umo dah dipelihara kesihatannye..aminn..kirim salam pade mak u..=)

    ReplyDelete
  3. i love my mom so very3 much3...dis is sweet.. :)

    ReplyDelete
  4. Nurul afifah: so so so so

    very very very very very

    much much much...

    infinity..=) sayang kita pada

    pada dieorang kan,,

    ReplyDelete
  5. tu l;ah pasal haha sherah pon lame kot nak pk sape laa nak ckp one person ni hahahahaaa

    ReplyDelete
  6. hehe..so sweet..tu yang cite pasal boyfie tercinte ea sherah..?=P

    ReplyDelete