Tuesday, May 3, 2011

day three:10 things i hate


10 things I hate!!!

1. aku benci orang yang kurang ajar dengan orang tua...tak kira dari segi perbuatan dan percakapan..come on guys..please respect each others..kalau kita tak respect orang,macam mane orang nak respect kita...!

2. aku paling benci tikus@ cik siti@ mak menti....

3. aku benci lelaki..im not lesbo okey!.
aku benci lelaki yang tak de didikan agama, penipu, tak ikhlas, pentingkan diri sendiri, sosial terlebeh, 
tak de pendirian, tak tau buat keputusan.

4. aku benci perempuan yang konon konon DIVA...tak boleh kene panas lah..tak boleh bau durian lah, tak boleh tu lah, tak boleh ni lah..except kalau die memang betol-betul tak boleh..tu boleh terima lah..kalau jenis yang mengade ngade..tak payah layan..huhu..

5. aku benci orang yang dah lah tak suka kucing lepastu dia berlaku kejam ke atas kucing..boleh lah terima..maybe dia tak suka kucing sebab die ade asma ke..trauma sebab kucing pernah gigit dia sampai jari dia pernah putus dulu ke..tapi tak perlu sampai kadang-kadang nak sepak lah terajang lah..
Haiwan pun ade hati dan perasaan okey...! cuma dieorang tak de akal je..

5. aku benci orang memaksa..!

6. aq benci kalau tengok wayang, orang kat sebelah bising-bising..sot set..sot set..kalau berbual pasal movie yang tengah tengok ok lah jugak..ni berbual pasal......... 
''aku tengok si polan tu..macam nak usha ko je" "b...b sayang ayang tak..?''
''aku geram betol dengan si polan tu..." "ayang nanti balik nak makan kat mane?"
P/S: benda tu semua boleh dibincang di luar panggung...membazer je duit yang korang baya untuk tiket, kalau korang masuk wayang semate-mate nak berbual pasal bende alah tu....kalau nak cite jugak..cite slow slow je..tak perlu sampai menggangu jiran sebelah..

7. aku benci orang  talam dua,tiga,empat muka...

8. aku benci orang yang sombong, berlagak, bongkak...macam die sorang je yang bagus dan paling bagus kat dunia ni...tak salah dan tak rugi kalau kita be humble..lagi orang suke.. ;))

9. aku benci bila aku selsema..huhu..

10. aku benci...kawan yang makan kawan...sayangilah kawan kita.. peace;))






3 comments:

  1. pergh ni benci memang betul benci ni :P

    ReplyDelete
  2. best nya. nak join benda alah ni jugak tapi dah terlambat.huhu :)

    ReplyDelete
  3. sherah:haha..memang benci 10-10 ni tau...=P

    lily: join je..bile-bile pun boleh...=)

    ReplyDelete