Wednesday, May 11, 2011

kenapa baling asid..?kenape tak.....

assalammualaikum...

ape nak jadi dengan dunia sekarang ni..?

korang ade dengar cerita pasal lelaki yang suke-suke hati dia nak baling asid kat perempuan??

gila tak??? die ingat baling asid tu macam baling duit ea..bile baling je orang dok menadah tangan..

agak-agak lah kan..baling asid?? baling lah coklat ke, cup cakes ke..macaron ke..kan cute kan??

sesiapa yang ade kat sekitar Kuala Lumpur..better be careful okey..

dieorang nek moto n akan pegang botol yang berisi asid..
(aku rase die ni berdendam dengan perempuan)

sumber gambar dari belog sue,

P/S : Kepada si pembaling asid yang tak bertanggungjawab, sila hentikan perbuatan anda..!!bayangkan kalau itu terjadi pade  ahli keluarga anda sendiri....!!!

2 comments:

  1. hati2..ade sorg kwn da jd mangsa..sian dia..huhu

    ReplyDelete
  2. really? bahayanye..ape ntah motif die..

    ReplyDelete