Tuesday, January 18, 2011

ye..itu saye

kadang kadang umur dah makin meningkat, buatkan kita sedar...kita perlukan perubahan kan..?betol tak korang...tapi sama ada kita sedia atau tak dengan perubahan yang kita nak buat tu? adakah kita betul betul ikhlas dengan perubahan itu..?

(amboii bahase untuk entry kali ini agakk...agakk menjengkelkan..?betol tak?..tak ke..trime kasih kalau macamtu..=p)

bukan sebab nak ikut-ikut orang..tapi makin hari timbul kesedaran untuk kearah itu..tapi mungkin satu hary akan terbuka hati aku seratus peratus untuk kearah itu...

ye..itu saye..=)

ini buah haty saye...







niat dan hati kita hanya dia yang tahu..bila aku bersedia..why not?kadang kadang perubahan dalam diri kita akan membuatkan kita lebih tenang kan..?tapi ape yang aku boleh cakap..aku akan berubah kearah itu bila aku dah bersedia sepenuhnya...

kenapa manusia selalu alpha?sedangkan itu satu kewajipan.....

serius bunyi nye... =)

3 comments:

  1. chaiyok aien.. heheh:: satu hari nanty akan tiba masanya jugak kan. i always at ur back ma dear..

    ReplyDelete
  2. red apple: thnks u dear..
    sue: thnks sweety...

    ReplyDelete