Thursday, January 20, 2011

ape Handle-Like tu...??

assalammualaikum to all my readers..hey yaww...

bertemu kembali lah ye kite dalam sayenurain.blogspot.com...aku dok mengupdate belog aku kali ini sambil layan lagu careless whisper by george michael..hoho..tibe tibe mood aku lain macam arini..(Sudahh..jangan nak mengarut cakap soal perasaan ko dalam belog ni..takde sape pun yang nak tahu)

Actually entry aku kali lebih kepada nak promote satu page yang memang cool gile..serius korang,aku ulang lagi sekali memang cool gile..wawawawa.aku angkat bakul sendiri sebab tak de orang yang nak angkatkan..

ok..ok..korang penah denga Handle-like..?penahh tak..?(dengan riak muke yang poyo and terkejut) PERNAH DENGA????laaaa..korang penah denga ea..maknenyew page ni dah glamour lah jugak ea..?terima kasih korang.....haha..ok sori,sila kembali kepada dunia realiti...(aku tau tak de sape pun yang penah dengar or tau pasal Handle-like kan?)

disebabkan ramai yang tak tau,so aku nak kongsi lahh dengan korang,

ape dan siapa sebenanye Handle-like?

ok, handle-like tu sebenamye bukan lah sejenis makanan atau pun sejenis serangga perosak..actually Handle-like ialah page aku dan buah hati aku, LILY kat FB...actually dah lame kiteorang plen nak jual something yang kiteorang minat..and 16 Jan bersamaan dengan hari ahad haritu..kami telah berjaya mendaftarkan diri di Facebook dan membuka satu page yang bernama Handle-Like..

ape yang sebenar benarnye ade kat Handle-Like?

macam-macam ade woo..uhuhu...sebelum aku membebel..ape kate korang click kat sini,


dah click..keluar macam ni tak..?


 kalau keluar macm ni..betul lah tu..so sila lah like ye..lepas like korang boleh tengok antare baju baju yang sedia untuk dibeli oleh korang..hehe..(tiada paksaan dalam jualan)..bukan setakat tshirt..skirt,dress pun ade..every month aku dan buah hati aku akan update dengan baju baju yang baru..yang pastinye untuk vintage lover korang boleh masukkan Handle-like dalam list korang..ok?support lah kami ye...mane lah tau kalau ade rezeki lepasni boleh bukak kedai pulak..memang tu lah impian aku dengan buah hati aku..=)

antara yang cool yang korang boleh beli...






please check out the price at Handle-like page ok?

ok yaww..sampai disini sahaje..

* jangan lupe promote pada kawan-kawan korang ea..=)






No comments:

Post a Comment