Sunday, January 16, 2011

Jom kahwen..

jom..sape nak kahwen?angkat bahu korang..

ok..sme tak nak angkat bahu..ok angkat kening..

yehh..sme nak kahwennn..kenape macam serabut je cerita pasal nak kahwen..?
al-maklumlah dulu nak kahwen tapi tak jadi..oopps..statement ape yang aku keluarkan ni?
ok abaikan, jiwa kacau lah tu....

hari ni saje nak update pasal kawan baik aku yang selamat mendirikan masjid..selamat pengantin baru ditujukan khas kepade safuan azahari and juju..u guys rawk...semoga keputusan dieorang decide untuk kahwen mase study kekal sampai akhir hayat ok..

tabik spring kat korang sebab berjaye buat keputusan yang paling besar dalam hidup..

selamat pengantin baru

amik berkat mane lah tahu lepas ni aku..
(*tengok fuji instax camera tu..cool..nak beli)

antare kawan kawan yang sempat menghaderkan diri
(*juju u look so gorgeous)

lepas je majlis selesai..malam nye kiteorang decide pergi karaoke and saje chill dengan pengantin baru sebelum masing masing balik campus..jarang aku dengar pengantin baru on first day lepas kahwen terus g karaoke..sebabtu lah aku kate..u guys rawk lah dear..haha

tengok pengantin baru kat belakang tu tak serupe macam pengantin baru
(*aku masih tak percaye korang dah kahwen,cepat percayekan aku sekarang)
yang sebelah tu bukan boypren saye tapi die kawan baek saye name die mohd farihin katimin..

romantik sangat..almaklumlahh hari pertama bergelar suami dan isteri
 wif siti zubaidah anak kepade tokeh daging..heheh
wif ms.juju..ops salh bukan ms. lagi

last but not least..saye nak kahwen..haha..=P

No comments:

Post a Comment