Friday, April 29, 2011

Kacang Pool Haji...


Asslammualaikum...

yehhh..perasaan yang sangat heppy setelah semua nya berjalan lancar..(macam baru lepas langsung...) Oh tidak..!saye heppy sebab..berakhirlah sudah sesi pembelajaran untuk mendapatkan segulung ijazah....macam poyo je kan..?padahal belom dapat..result praktikal pun tak kua lagi..huhu..tapi aku lega sangat dan sangat lega...thesis dah submit..presentation dah buat...so sekarang lepasni boleh lah rajin mengupdate akupunyebelog... dan haruslah mencari kerja..untuk meneruskan hidup.. ok..!entry ini tak de kene mengena dengan hal ini semua..!

entry ini adelah kerane KACANG POOL HAJI semata-mata..disebabkan aku tersangatlah lapar sekarang..

Pagi pagi buta ni buat aku nak buat entry pasal makanan yang memang serius sedap okey..=)
(dengan harapan esok akan ade keajaiban,aku dapat breakfast bende alah ini)

Korang pernah makan bende alah ni tak?

ok kalau tak pernah aku review sikit pasal bende alah ni okey? untuk korang yang dah pernah try....
aku nak cakap jugak pasal bende lah ini..=P

Bende alah ini adalah sejenis makanan yang sangat sedap dimakan, sangat sedap di rase dan sangat sedap untuk dijadikan sebagai santapan perut yang sentiasa dambakan makanan yang sedap..!
(jangan salahkan perut okeyy, salahkan nafsu makan diri sendiri..)
serius korang akan suke mase korang makan first time nanti..

 roti die sangat rangup.
 Actually makanan ni makanan dari Arab...

*dalam kacang pool ni ade daging,kacang,telur...
*rase die cukup..sme ade..masam..manis...
*korang boleh makan dengan roti...
*harga dia RM4 untuk satu set (sekali dengan roti..)..Murahkann?

pada sesiapa yang masih lagi tak try kacang pool ni korang boleh lah pergi...

1. Medan selera, Larkin..(bersebelahan dengan Bomba, larkin Jb)

2. Medan selera larkin jugak..tapi dekat belakang larkin central..area larkin flat..

3.D-G-07 Ritze Perdana,
No 5 Jln PJU 8/2,
Bandar Damansara (kat area Dmansara Perdana actually)
47820 Ptaling jaya
Slangor
ni outlet baru kott kat damansara....aku tak pernah pegi lagi..

P/S: aku sangat suke makan..=) perlu ke nak bagi tau? okey tak perlu..! Sile try makanan ini Okeyy..=)

No comments:

Post a Comment