Tuesday, April 12, 2011

i've completed my internship...alhamdulillah

pejam celik pejam celik, semalam dalam sejarah sayenurain.blogspot (macam yeye)... telah selamat menamatkan latihan praktikal di Epic Evolution (M) Sdn Bhd selama 4 bulan 20 hari...yehhhhhh

Alhamdulilla...syukur...

 nak habaq mai sikit pasal ape yang jadi kat office harini..

Actually sedih sebab tinggalkan company tu..seriously..dieorang treat budak intern macam family dieorang sendiri..tak ade beza...a lot of things aku belajar kat sane..Kadang-Kadang rase menyesal bile tolak yang dieorang offer..but bila piker betol-betol..aku ade reasons aku sendiri kenapa aku tolak offer tu..Hope kat luar ade peluang untuk aku..amin..

For the last time..company belanje makan...We chill together Kat conference room...buat speech sikit sebab nak tinggalkan company..huhu..Im gonna miss Epic Evolution family...untuk boss saye..terime kaseh kerane puji saye tadii...=P (perlu ke..??)

disebabkan hati bosss aku yang pemurah,aku dapat.....

 from ms.Ellis Soo..thanks 4 da secret recipe cakes..=)
 From Janet and Ellis...thanks 4 da book..sure aku bace lepas ni..
(mane tau boleh jadi marketer yang berjaye..huhu)
wish card yang dieorang bagi....aku kasi terang sikit ea..dieorang tulis,
"all da best in your future undertakings"

To peeps thanks a lot sebab banyak bagi tunjuk ajar...

 Sales and Marketing department
 Comittee of Company trip 2011
Epic Evolution Family..=)
Im gonna miss u guys...

p/s : Lepasni concentrate on thesis n presentation..argghhhh..=(

No comments:

Post a Comment