Monday, February 14, 2011

Handle-Like di mate Dunia...

acheh…macam yeye jekan entry kali ni….hahaha…kejap-kejap aku  nak tulis lagi sekali..handle-like dimate dunia…..=) walaupun dah beberapa hari event ini berlalu..baru arini berkesempatan mengupdated belog ini..sedey sungguh...

dikesempatan ni aku saje lah nak kongsi dengan korang pasal haritu pertama kali handle-like join carboot sale…(entry saje nak promote handle-like sebenanye) nak kate dimate dunia tak de lah dunia sangat, tapi ok lah untuk pengenalan handle-like yang tersangatlah baru dimata mata penggemar-penggemar vintage..uhuhu…

name pun pertama kali kan..so banyaklah dugaan yang terpaksa aku dan buah hati aku tempuh dan hadapi...huhu..setelah menempuhi onak dan duri, akhirnya berjaya jugak lah kami menjual di carboot sale..cuaca masetu memang panas terik, sampaikan kaki dan tangan aku berbelang..haha..

antara gamba-gamba yang sempat di ambik.=)

Tuan punye Handle-Like






*terima kasih kepada kawan baik saya ayie ( yang pakai baju birutu ) kerana telah banyak membantu menjayakan misi ini..uhuhu..

Walaupun cuaca haritu sangat panas dan terik..saya sangat happy..=)

*terima kasih kepada semua pembeli..kepada yang masih belum menyinggah dan tengok handle-like kat facebook sile lah click disini ye..(sempat nak promote Handle-like)

ok,salam 1 Malaysia,

2 comments: