Wednesday, June 8, 2011

bantahan terhadap penyiaran Drama Nora Elena...

Sana sini orang dok bercerita pasal drama yang diadaptasi dari novel Kasih yang suci karya Meen Zulaikha ni..Selepas ni sudah semestinye lah kan, novel ni direprint berkali-kali sebab ramai yang beli sebab nak tahu ending drama ni...Siape je perempuan yang tak senyum sampai ketelinga dan senyum sorang-sorang tengok Seth Tan ni..??termasuk jugak aku..huhu..

kepada bakal suamiku,
aku (aku pun tak tahu siapa sebenarnya) aku berharap kamu mempunyai sifat sifat seperti Seth Tan..romantik,baik hati, penyabar...haha sampai macam tu sekali ke??!tapi bukan senang nak dapat yang macam Seth Tan ni...kepada mereka yang dah berpunya,hargailah pasangan masing masing okey..bersyukurlah..=)

okey back to basic..

Dalam berjuta-juta orang suka tengok drama ni, ada jugak yang tak suka sampai tulis surat bantahan pada tv3 sebab tak suke dengan tersiarnya drama Nora Elena ni..terkejut tak??

OKEY tu semua palsu....sebenarnya miss geli buat entry ni dengan niat saje-saje..tapi serius sangat kelakar..haha..tapi walaubagaimanapun saya tersangat lah setuju dengan kata-kata miss geli...teringin jugak nak sign up for persatuan kelab ibu-ibu menyusu badan..LOL..

P/S: Terima kasih kepada sahabatku yang comel sebab share kat facebook tadi..=)

No comments:

Post a Comment