Wednesday, March 30, 2011

Earth Hour 2011 with JOHO..


walaupun dah berkurun lame ini cerita (baru 2 arie lah!) baru aku nak post cerita pasal Earth Hour ni..sangat lemau kan aku..tak kire nak cerita jugak...


Bagi menunjukkan rase kasih dan sayang kepada Bumi aku pun take part join Earth Hour 2011 with JOHO..ade sape sape yang tak tau lagi pasal JOHO ni..? ok lah aku share sikit pasal JOHO ni..JOHO adalah sebuah community yang sedang meningkat naik yang mana community ni memang sangat berguna kepada remaja remaja di JOHOr..uhuhu..ayatttt...actually community ni memang best...nak tau pasal dieorang lagi.boleh singgah blog dieorang..click sini..,and korang boleh join community nijugak JOHO..


Disamping untuk menunjukkan rase kasih dan sayang pade bumi tersayang, aku nak tengok artis favourite aku performmm...antara artis yang datang Aizat, Fynn Jamal and STATIK..sangat suke dieorang ni..Fynn Jamal memang klasik plus unik lahh..


jom layan "suatu pernah" by Fynn Jamal



Fynn Jamal Perform lagu ni mase ni..love your voice and your song too kak fynnn...(rase-rase die denga tak aku cakap macam ni??)

video curi dari youtube,aku rakam mase kak Fynn perform, tapi almaklumlah hp tak berape nak mahal,

so video tu tak clear...



sape lagi nak support dieorang kalau bukan kita..?pada aku dieorang ade bakat dan unik..tak salah kalau kita support dieorang-dieorang ni..


p/s : Sayangi Bumi kita, Selamatkan Bumi Kita..Jom..=)


3 comments:

  1. areen..u pegi ea..?npe tak jumpe...ehe..
    best kan perfomances masetu..

    ReplyDelete
  2. aien. boleh tau ada simpan x lagi video kak fynn yg ni? cari2 dalam archieve dah x jumpa. dlm youtube dah di delete.

    ReplyDelete