Friday, April 13, 2012

Noraliyana Nordin Engagement..

Noraliyana Nordin selamat bertunang bersama pasangan kekasih hatinya..Alhamdulillah melangkah ke tahap yang seterusnya sebelum ke gerbang perkahwinan...Semoga berakhir ke jinjang pelamin..InsyaAllah.....Wish both of u happy ever after...Im super excited for your big day..

My Noraliyana Nordin..<3

My crazy housemates,classmate,roommates during i was study at UITM..
my sayang forever..<3
Both of them are planning to engage.....!
 Next will be....
Aku doakan yang terbaik untuk korang....

Semua mesti nak hubungan berakhir ke jinjang pelamin..tipu lah kalau ade yang tak nak..untuk orang-orang yang masih tak bertemu jodoh macam saya..Dont worry ok..Allah dah tentukan siapa jodoh kita..Yang penting doa dipertemukan dengan yang baik,dapat bimbing kita dan sayang kita..i do have a bad experience in relationship last few years..seriously..its to hard for me to move on..nangis,makn tak nak..termenung..haha!but know...Alhamdulillah im getting better...Satu yang kita kena pegang setiap yang berlaku ada hikmah nya..tabah dan kuat hadapi apa yang diturunkan olehnya..InsyaAllah..kita mampu ketawa balik macam ni...

P/S: Jodoh,Ajal dan maut dah ditentukan olehnya...

4 comments:

  1. sukaaaaa....
    aku doakn kau plak bertemu jodoh secepat mungkin
    nanti nk kawinkn anak2 kita, boleh jadi biras..
    ahahaha.. :)

    ReplyDelete
  2. haha..jadi biras kannn..okie kalau anak aku ade 6 aku nak suruh dieorang kawen ngn anak2 TBL...!so kite berbesannn!

    ReplyDelete
  3. Nice blog! I like your top! great color!

    xx lovefashion - http://www.clozette.co

    ReplyDelete